MASTER furgon

Motorok
Új Renault MASTER

Ismerje meg mobilitási megoldásainkat!

Az Új Renault MASTER bármilyen terepre elviszi

  • MASTER motor

Nagyobb teljesítmény és nagyobb hatékonyság

Az Új MASTER motorjait teljes mértékben újraterveztük. A motorok nagyobb teljesítményt és nyomatékot (akár 400 Nm és 180 LE), így sokkal dinamikusabb és zökkenőmentesebb vezetést biztosítanak. Kiváló vezetési élmény és biztonság - garantálva!

 

Az összes verzió garantálja: a teljesítmény és a nyomaték az üzemanyag-fogyasztás terén akár 1 l/100 km megtakarítást is jelenthet (korrelált NEDC*).
Az Új Master EuroVId verzióban is választható a hátsókerék-meghajtású, a nagy tömegű és a tágas rakterű verziók esetén...

  • MASTER adblue

AdBlue®

Az SRC** technológia a dízelmotorokból származó károsanyagokat és nitrogén-oxidokat (NOx) ártalmatlan gázzá alakítja. Az AdBlue® technológiának köszönhetően a dCi motorok úgy tudnak megfelelni a legújabb, szigorúbb szabványoknak, hogy ez nincs hatással a teljesítményre és a fogyasztásra. Az AdBlue® saját tankja 28 literes és könnyedén hozzáférhető, nem szabad összekeverni az üzemanyaggal.

 

Az AdBlue® folyadék a legtöbb benzinkúton megvásárolható. Az autó előre jelezni fogja, hogy az AdBlue®*** feltöltésére szükség van.

*2018 szeptembere óta az összes új jármű homologizációja, a WLTP szabvány szerint történik. Az átmenet megkönnyítése érdekében a WLTP szerint homologizált kibocsátási és fogyasztási értékeket a korábbi NEDC (korrelált NEDC) alapján is megadják a gyártók, ennek időtartama országonként eltérő.

 

**Az SCR jelentése szelektív katalitikus redukció.

 

***Az AdBlue®-fogyasztás eltérhet a gépjármű használati módja, felszereltsége, valamint a vezetési stílus függvényében.

Minden egyes meghajtásnak megvan a saját előnye. Az Új Renault MASTER elsőkerék-hajtású modellje esetében a hasznos terhelhetőség és az országúti szállítás játszik fontos szerepet. A hátsókerék-meghajtású verzió nagyobb súlyt képes szállítani, és bármilyen terepen jól használható.
  • MASTER elsőkerék-hajtás

Renault MASTER Elsőkerék-hajtású modellek

Az Új MASTER elsőkerék-hajtású verziójában a rendkívül alacsony rakodótérnyílásnak köszönhetően a hasznos terhelhetőség és az országúti szállítás játszik fontos szerepet.

 


Az előnyök:

  • Könnyed rakodás a kategória egyik legalacsonyabb küszöbének köszönhetően
  • Nagyobb rakodási kapacitás a nagyobb hasznos magasságnak és a nagyon alacsony küszöbnek köszönhetően
  • A megengedett legnagyobb PTAC össztömeg akár 3,5 t (B engedély)
  • Még kellemesebb vezetési élmény
  • Alacsonyabb üzemanyag-fogyasztás mind az országúti, mind a hosszabb távú utazások során
  • 3 kompakt hosszméret: L1, L2, L3 és akár 14,8 m³ hasznos terhelhetőség
  • MASTER Hátsókerék-hajtású modell

Renault MASTER Hátsókerék-hajtású modellek

A rakodási és a vontatási kapacitásnak köszönhetően az Új MASTER hátsókerék-meghajtású verziója a legkiválóbb választás, ha nehéz rakományt kell puha talajon szállítania.

 

 


A raktérrel kapcsolatos előnyök:

  • Nagyobb hátsó területen végezhető a rakodás
  • További átalakításokra is lehetőség van
  • Választható L3 és L4 verzióban is: a 4 m feletti hasznos hosszúság akár 17 m³
  • Akár 500 kg súlyú rakomány vontatása
  • A megengedett legnagyobb PTAC össztömeg 3,5 t - 4,5 t

 

 

A mobilitással és tapadással kapcsolatos előnyök:

  • Kiváló mobilitás súlyos rakomány esetén is, emelkedőn és puha talajon is, így a süppedés lehetősége elenyésző
  • Akadályok könnyebb kikerülése
  • Opcionális differenciálzár
  • Kétkerék opció a jobb tapadás és a hátsó tengely terhelésének növelése érdekében

Extended Grip (Szériafelszereltség)

MASTER extended grip

Az Új MASTER-hez választható kipörgésgátló rendszer optimális tapadást biztosít.

Speciális mobilitás (opció)

MASTER speciális mobilitás

A speciális erőátvitel technológia segítségével az autó megőrzi, illetve visszanyeri a tapadást, amikor egy hajtott kerék kipörög. A négykerék-meghajtású rendszer alternatívájaként ez a technológia részlegesen önzáró differenciálművel és megemelt hasmagassággal biztosítja, hogy az autó a nehéz terepeken is ugyanolyan jól működjön.

 

Ez az átalakítás a Renault MASTER Elsőkerék-hajtású furgonhoz érhető el.

Renault MASTER 4x4 (opció)

MASTER 4x4

A Renault MASTER 4x4 autóban bármikor, bármilyen talajtípuson könnyedén vezethet. A négykerék-meghajtásnak, a megnövelt hasmagasságnak és a differenciálzárnak köszönhetően se a csúszós utak, se a nehéz terep, se a meredek, nedves lejtők nem fogják többé akadályozni a munkát.

 

Ez a verzió a Renault MASTER hátsókerék-meghajtású, furgon vagy billencs verziójához érhető el (szimpla vagy duplakabinos változat).

Differenciálzár (opció)

MASTER Differenciálzár

Haladjon könnyedén csúszós útfelületen is! A hátsókerék meghajtású Új MASTER modellek esetén elérhető differenciálzár nagyban javítja az autó meghajtásának hatékonyságát. A rendszer automatikusan bekapcsol 30 km/h sebesség alatt, ha a kerekek elkezdenek megcsúszni. Különösen hasznos olyan esetekben, amikor alacsony sebességgel szeretne kiszabadulni nehéz körülmények közül, például egy sáros építkezési területről.

 

Elérhetősége verziótól vagy opciótól függ.

Emelkedőn elindulást segítő rendszer (szériafelszereltség)

MASTER Emelkedőn elindulást segítő rendszer

Többé nem fog nehezen elindulni még akkor sem, ha megrakott autóval közlekedik. Emelkedőn elindulást segítő rendszer néhány másodpercig blokkolja a fékeket, így Ön teljes nyugalomban indulhat el.

Az Új Renault MASTER részletesen

A weboldalunk és annak partnerei cookie-kat használnak az oldal látogatottságának és teljesítményének mérésére, személyre szabott vagy földrajzi helyhez kötött reklámok és tartalmak megjelenítése érdekében, és hogy a közösségi hálókon keresztül kapcsolatba léphessünk egymással. Az oldalon található „cookie” menüpontra kattintással bármikor megváltoztathatja a beállításait.

Tudjon meg többet